Sport-Bike&Ski
Tysięclecia 6
Opole
tel. 77 455 23 63
kom. 607 056 530
Czynne:
pn-pt: 9:00-18:00
sob: 9:00-14:00
mail: biuro@sport-bike.pl

Rowery E-Bike ( Elektryczne)
STEREO HYBRID 120 SL 750 29

Zupełnie nowa na rok 2022, nasza rama Stereo Hybrid 120 SL 750 zachowuje wszystko, co najlepsze w naszym popularnym e-rowerze i czyni go jeszcze lepszym. Akumulator 750 Wh zapewnia większy zasięg niż kiedykolwiek wcześniej - a nasz system Modular Battery zapewnia łatwy dostęp do jednostki zasilającej i chroni ją od kurzu i wody. Zintegrowane prowadzenie kabli jest nie tylko schludne, ale także oznacza, że w rurze czołowej nie ma otworów na kable. Geometria Comfort Control daje Ci kontrolę, a czteropunktowa konstrukcja zawieszenia chroni przed wstrząsami i wibracjami. Uprościliśmy też mocowanie akcesoriów, takich jak błotniki, bagażnik, a nawet podpórka.
STEREO HYBRID 120 SLT 750 29

Zupełnie nowa na rok 2022, nasza rama Stereo Hybrid 120 SL 750 zachowuje wszystko, co najlepsze w naszym popularnym e-rowerze i czyni go jeszcze lepszym. Akumulator 750 Wh zapewnia większy zasięg niż kiedykolwiek wcześniej - a nasz system Modular Battery zapewnia łatwy dostęp do jednostki zasilającej i chroni ją od kurzu i wody. Zintegrowane prowadzenie kabli jest nie tylko schludne, ale także oznacza, że w rurze czołowej nie ma otworów na kable. Geometria Comfort Control daje Ci kontrolę, a czteropunktowa konstrukcja zawieszenia chroni przed wstrząsami i wibracjami. Uprościliśmy też mocowanie akcesoriów, takich jak błotniki, bagażnik, a nawet podpórka.
STEREO HYBRID 140 HPC SL 750 29

Zupełnie nowa rama w Stereo Hybrid 140 HPC 750 ma wielką moc. System Modular Battery pomógł nam stworzyć miejsce na akumulator o dużej pojemności 750 Wh, który zapewnia zasilanie niezbędne podczas długich wypraw. Zintegrowane prowadzenie kabli przekłada się na schludny wygląd, rzadsze serwisowanie i mocniejszą ramę, ponieważ w rurze czołowej nie ma otworów na kable. Akumulator i jednostka napędowa Bosch CX czwartej generacji są oczywiście chronione przed kurzem i wilgocią. Tylna oś Boost 148 i duże łożyska przegubowe przekładają się na świetne prowadzenie. Nasza geometria All Mountain została zaprojektowana specjalnie do współpracy z kinematyką zawieszenia i układem napędowym Bosch, dzięki czemu otrzymujesz stabilny, inspirujący i przyjemny rower.
STEREO HYBRID 140 HPC SL 750 29

Zupełnie nowa rama w Stereo Hybrid 140 HPC 750 ma wielką moc. System Modular Battery pomógł nam stworzyć miejsce na akumulator o dużej pojemności 750 Wh, który zapewnia zasilanie niezbędne podczas długich wypraw. Zintegrowane prowadzenie kabli przekłada się na schludny wygląd, rzadsze serwisowanie i mocniejszą ramę, ponieważ w rurze czołowej nie ma otworów na kable. Akumulator i jednostka napędowa Bosch CX czwartej generacji są oczywiście chronione przed kurzem i wilgocią. Tylna oś Boost 148 i duże łożyska przegubowe przekładają się na świetne prowadzenie. Nasza geometria All Mountain została zaprojektowana specjalnie do współpracy z kinematyką zawieszenia i układem napędowym Bosch, dzięki czemu otrzymujesz stabilny, inspirujący i przyjemny rower.