Sport-Bike&Ski

pn-pt: 10:00-17:00

sob: 10:00-13:00

mail: biuro@sport-bike.pl

Rower Cube Access EAZ 2018 (2)

Cena: 2 159,00 zł 2159.00
ilość szt.
Producent: Cube
Kod produktu: 125210

Opis

Opis roweru:

Znacie to powiedzenie, że “siła jest niczym bez kontroli”? Wzięliśmy to sobie do serca, kiedy projektowaliśmy Access Eaz ­‒ to dlatego wyposażyliśmy go w mocne, łatwo kontrolowane hydrauliczne hamulce tarczowe oraz przyczepne opony Schwalbe Smart Sam. Mając taką moc w zasięgu dłoni, możesz skoncentrować się na czerpaniu radości z jazdy. Amortyzowany widelec Suntour niweluje wyboje, dostosowane do kobiecej budowy ciała punkty kontaktu zapewniają wygodę a przełożenie Shimano 24 gwarantuje, że znajdziesz odpowiedni bieg na daną trasę. Dzięki naszemu systemowi Size Split (zawierającymi ramy od 13,5 cala w górę), dla każdej rowerzystki znajdzie się idealny rozmiar.

Opis ramy:

W  CUBE nie chodzimy na skróty. Dlatego z uwagą pochyliliśmy się nad każdym detalem ramy Access Eaz ‒ tak samo jak robimy to w przypadku naszych topowych modeli. Nasi konstruktorzy położyli nacisk na wygodę i bezpieczeństwo, przyjmując za punkt wyjścia naszą autorską geometrię Compact Agile Ride. W połączeniu ze sztywnym „kręgosłupem” ‒ formowaną mechanicznie rurą główną o owalnym przekroju ‒ tworzy to zrównoważoną kombinację inspirującego i stabilnego prowadzenia.. Mówiąc prościej, ten rower za każdym razem pojedzie tam, gdzie go skierujesz. Obniżona i krótsza rura górna jest jedną ze zmian, które wprowadziliśmy z myślą  o wygodzie. Dodaliśmy też mocowanie podpórki i bagażnika oraz poprowadziliśmy kable wewnątrz ramy, aby ułatwić zmianę biegów i znacząco zmniejszyć potrzebę serwisowania

Specyfikacja techniczna

Kod Producenta

125210

Kolor

white´n´green

Rama

Aluminium Lite, AMF, Internal Cable Routing, Easy Mount Kickstand Ready

Rozmiar Ramy

27.5: 13,5", 16" 29: 17", 19"

Widelec

Manetki

Shimano SL-M310, Rapidfire-Plus

Hamulce

Tektro HD-M285, Hydr. Disc Brake (160/160)

Korby

Waga

14 kg

do góry
Sklep jest w trybie podglądu