Sport-Bike&Ski
Tysięclecia 6
Opole
tel. 77 455 23 63
kom. 533 757 570
Czynne:
pn-pt: 9:00-18:00
sob: 9:00-14:00
mail: biuro@sport-bike.pl
STEREO HYBRID 140 HPC PRO 750
Ewolucja nigdy się nie kończy. Dlatego też, we wszystkich ramach naszego systemu SizeSplit, Stereo Hybrid 140 HPC może pomieścić do 750 Wh baterii pod osłoną odporną na kurz i zachlapania. Oznacza to, że możesz zasilać napęd Bosch CX czwartej generacji – o momencie obrotowym 85 Nm – podczas długich przejazdów, niezależnie od rozmiaru ramy. Tylna oś Boost 148, duże łożyska przegubowe i geometria All Mountain gwarantują pewne prowadzenie, nawet gdy sięgasz granic skoku amortyzacji (140 mm tylnego i 150 mm przedniego). Mocowanie przerzutki UDH firmy Sram pomaga chronić przed uszkodzeniem w wyniku zderzenia i jest łatwe do wymiany. Zintegrowane prowadzenie kabli ogranicza potrzebę serwisowania i uzupełnia czyste linie karbonowej ramy głównej.
24 199,00 zł
STEREO HYBRID 140 HPC RACE 750
Jest takie stare powiedzenie: "nie przychodź na strzelaninę z nożem". Z mocą napędu Bosch czwartej generacji, zaawansowaną konstrukcją karbonowej ramy i niezawodnymi, zorientowanymi na szlak komponentami, Twój Stereo Hybrid 140 HPC Race 750 będzie gotowy na wszystko. Każdy szlak, każda góra, w każdej sytuacji – oto rower uniwersalny. No to dawaj.
25 699,00 zł
STEREO HYBRID 140 HPC SLT 750
Szlaki big mountain są bezlitosne, dlatego wyposażyliśmy Stereo Hybrid 140 HPC SLT 750 w najlepsze komponenty, jakie udało nam się znaleźć. Od bezprzewodowej przekładni po zawieszenie Fox i jednostkę napędową Bosch CX - wszystko to zostało zaprojektowane tak, aby podołać zmiennym górskim warunkom i zapewniać Ci przewagę.
47 199,00 zł
STEREO HYBRID 140 HPC SLT 750 29
Zupełnie nowa rama w Stereo Hybrid 140 HPC 750 ma wielką moc. System Modular Battery pomógł nam stworzyć miejsce na akumulator o dużej pojemności 750 Wh, który zapewnia zasilanie niezbędne podczas długich wypraw. Zintegrowane prowadzenie kabli przekłada się na schludny wygląd, rzadsze serwisowanie i mocniejszą ramę, ponieważ w rurze czołowej nie ma otworów na kable. Akumulator i jednostka napędowa Bosch CX czwartej generacji są oczywiście chronione przed kurzem i wilgocią. Tylna oś Boost 148 i duże łożyska przegubowe przekładają się na świetne prowadzenie. Nasza geometria All Mountain została zaprojektowana specjalnie do współpracy z kinematyką zawieszenia i układem napędowym Bosch, dzięki czemu otrzymujesz stabilny, inspirujący i przyjemny rower.
44 499,00 zł
STEREO HYBRID 140 HPC SLX 750
Ewolucja nigdy się nie kończy. Dlatego też, we wszystkich ramach naszego systemu SizeSplit, Stereo Hybrid 140 HPC może pomieścić do 750 Wh baterii pod osłoną odporną na kurz i zachlapania. Oznacza to, że możesz zasilać napęd Bosch CX czwartej generacji – o momencie obrotowym 85 Nm – podczas długich przejazdów, niezależnie od rozmiaru ramy. Tylna oś Boost 148, duże łożyska przegubowe i geometria All Mountain gwarantują pewne prowadzenie, nawet gdy sięgasz granic skoku amortyzacji (140 mm tylnego i 150 mm przedniego). Mocowanie przerzutki UDH firmy Sram pomaga chronić przed uszkodzeniem w wyniku zderzenia i jest łatwe do wymiany. Zintegrowane prowadzenie kabli ogranicza potrzebę serwisowania i uzupełnia czyste linie karbonowej ramy głównej.
28 399,00 zł
STEREO HYBRID 140 HPC SLX 750
Ewolucja nigdy się nie kończy. Dlatego też, we wszystkich ramach naszego systemu SizeSplit, Stereo Hybrid 140 HPC może pomieścić do 750 Wh baterii pod osłoną odporną na kurz i zachlapania. Oznacza to, że możesz zasilać napęd Bosch CX czwartej generacji – o momencie obrotowym 85 Nm – podczas długich przejazdów, niezależnie od rozmiaru ramy. Tylna oś Boost 148, duże łożyska przegubowe i geometria All Mountain gwarantują pewne prowadzenie, nawet gdy sięgasz granic skoku amortyzacji (140 mm tylnego i 150 mm przedniego). Mocowanie przerzutki UDH firmy Sram pomaga chronić przed uszkodzeniem w wyniku zderzenia i jest łatwe do wymiany. Zintegrowane prowadzenie kabli ogranicza potrzebę serwisowania i uzupełnia czyste linie karbonowej ramy głównej.
28 399,00 zł
STEREO HYBRID 140 HPC TM 750
Ewolucja nigdy się nie kończy. Dlatego też, we wszystkich ramach naszego systemu SizeSplit, Stereo Hybrid 140 HPC może pomieścić do 750 Wh baterii pod osłoną odporną na kurz i zachlapania. Oznacza to, że możesz zasilać napęd Bosch CX czwartej generacji – o momencie obrotowym 85 Nm – podczas długich przejazdów, niezależnie od rozmiaru ramy. Tylna oś Boost 148, duże łożyska przegubowe i geometria All Mountain gwarantują pewne prowadzenie, nawet gdy sięgasz granic skoku amortyzacji (140 mm tylnego i 150 mm przedniego). Mocowanie przerzutki UDH firmy Sram pomaga chronić przed uszkodzeniem w wyniku zderzenia i jest łatwe do wymiany. Zintegrowane prowadzenie kabli ogranicza potrzebę serwisowania i uzupełnia czyste linie karbonowej ramy głównej.
31 199,00 zł
STEREO HYBRID 160 HPC ACTIONTEAM 750 27.5
Całkowicie nowa na 2022 r. Rama Stereo Hybrid 160 HPC 750 została zaprojektowana tak, aby łączyć najwyższą wydajność z doskonałym prowadzeniem i większym zasięgiem niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki akumulatorowi 750 Wh i jednostce napędowej Bosch czwartej generacji umieszczonej w całości w dolnej rurze jest równie mocna, co wyględna. Ukryty pod dwuwarstwową osłoną z ochroną przed wstrząsami, dostępem za pomocą przycisku i ukrytym zamkiem, akumulator jest zarówno bezpieczny, jak i łatwo dostępny. Zintegrowane prowadzenie kabli usuwa otwory kablowe z rury czołowej, zapewniając większą wytrzymałość i schludniejszy wygląd. Czopowe mocowanie tłumika, ponadwymiarowe łożyska przegubowe, tylna oś Boost 148 i 1,5-calowa rura czołowa oznaczają precyzyjne prowadzenie, nawet gdy mkniesz po trudnej trasie. Dopracowana, inspirowana wyścigami geometria daje przewagę, której potrzebujesz, aby pokazać, że to Ty rządzisz na szlaku.
34 399,00 zł
STEREO HYBRID 160 HPC RACE 750 27.5
Rower enduro z mocą napędu Bosch? Jeszcze jak! Główna rama z karbonowa Stereo Hybrid 160 HPC została skonstruowana tak, aby pomieścić akumulatory w systemie Modular Battery – w tym akumulator o mocy do 750 Wh – oraz napęd Bosch czwartej generacji, w pełnej gamie rozmiarów pasujących do prawie każdego rowerzysty. Praktyczność jest kluczowa. Na przykład, jest miejsce na uchwyt na bidon, a pokrywa akumulatora jest otwierana na przycisk. W kwestii jazdy zastosowaliśmy wyścigową geometrię, tylną oś Boost 148 i 1,5-calową rurę czołową do swobodnego wyboru linii jazdy, nawet na najtrudniejszych szlakach. Dzięki amortyzacji mocowanej z czopem, ponadwymiarowym łożyskom łączącym i wewnętrznemu prowadzeniu kabli potrzeba serwisowania jest ograniczona do minimum, a Ty możesz więcej czasu spędzić na szlaku.
25 699,00 zł
STEREO HYBRID 160 HPC RACE 750 27.5
Poskramianie górskich szlaków nigdy nie było tak ekscytujące. Stereo Hybrid 160 HPC Race łączy w sobie znakomite zawieszenie z inspirowaną wyścigami zwrotnością, ramą w technologii karbonowej i jeszcze większą mocą płynnego, cichego i wytrzymałego układu napędowego czwartej generacji firmy Bosch. Jesteś na to gotowy? Ponieważ ten rower zdecydowanie jest.
25 699,00 zł
STEREO HYBRID 160 HPC RACE 750 27.5
Rower enduro z mocą napędu Bosch? Jeszcze jak! Główna rama z karbonowa Stereo Hybrid 160 HPC została skonstruowana tak, aby pomieścić akumulatory w systemie Modular Battery – w tym akumulator o mocy do 750 Wh – oraz napęd Bosch czwartej generacji, w pełnej gamie rozmiarów pasujących do prawie każdego rowerzysty. Praktyczność jest kluczowa. Na przykład, jest miejsce na uchwyt na bidon, a pokrywa akumulatora jest otwierana na przycisk. W kwestii jazdy zastosowaliśmy wyścigową geometrię, tylną oś Boost 148 i 1,5-calową rurę czołową do swobodnego wyboru linii jazdy, nawet na najtrudniejszych szlakach. Dzięki amortyzacji mocowanej z czopem, ponadwymiarowym łożyskom łączącym i wewnętrznemu prowadzeniu kabli potrzeba serwisowania jest ograniczona do minimum, a Ty możesz więcej czasu spędzić na szlaku.
25 699,00 zł
STEREO HYBRID 160 HPC SLT 750 27.5
Całkowicie nowa na 2022 r. Rama Stereo Hybrid 160 HPC 750 została zaprojektowana tak, aby łączyć najwyższą wydajność z doskonałym prowadzeniem i większym zasięgiem niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki akumulatorowi 750 Wh i jednostce napędowej Bosch czwartej generacji umieszczonej w całości w dolnej rurze jest równie mocna, co wyględna. Ukryty pod dwuwarstwową osłoną z ochroną przed wstrząsami, dostępem za pomocą przycisku i ukrytym zamkiem, akumulator jest zarówno bezpieczny, jak i łatwo dostępny. Zintegrowane prowadzenie kabli usuwa otwory kablowe z rury czołowej, zapewniając większą wytrzymałość i schludniejszy wygląd. Czopowe mocowanie tłumika, ponadwymiarowe łożyska przegubowe, tylna oś Boost 148 i 1,5-calowa rura czołowa oznaczają precyzyjne prowadzenie, nawet gdy mkniesz po trudnej trasie. Dopracowana, inspirowana wyścigami geometria daje przewagę, której potrzebujesz, aby pokazać, że to Ty rządzisz na szlaku.
44 999,00 zł